پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

پيامك و بازار يابي

۳ بازديد

 

توسعه روز‌افزون دنياي فناوري اطلاعات و ارتباطات، اصلي‌ترين عامل بروز تغييرات پنل اس ام اس جامعه اطلاعات و ارتباطات است كه مي­توان به يكي پنل پيامك از اين موارد از جمله تغييرات در روند بازاريابي پنل اس ام اس اشاره كرد. در حال حاضر ابزارهاي تبليغاتي فراواني مانند تلويزيون ، راديو ، وب سايت ، مجلات ، گوگل و … جهت بازاريابي وجود دارد كه در چند سال اخير پيامك نيز پنل پيامك به جمع آن­ها افزوده شده است. بازاريابي پنل اس ام اس با پيامك از رسانه­ هاي پيشين خود شخصي تر و خصوصي­تر است . زيرا بسياري از مصرف كنندگان ، وسايل بي سيم خود را هر كجا كه ميروند با خود مي­برند و به­ تناوب پنل پيامك از آن استفاده مي­كنند و در حال  پنل اس ام اس حاضر يكي از ارزان­ترين و هدفمندترين ابزارهاي تبليغاتي است. پنل پيامك در بازاريابي پيامكي از مشاهده­ ي صد در صدي پيامك توسط مخاطبين خود اطمينان داريد، به پنل پيامك عبارت ديگر با كمترين هزينه پنل اس ام اس ممكن بيشترين مشاهده كننده تبليغات را خواهيد داشت كه در مقايسه با ديگر ابزارهاي تبليغاتي كم نظير و پنل اس ام اس فوق العاده است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.