يقين بداند چه چيزي را مي خواهد به چاپ تراكت مخاطبان خود انتقال دهد. 2-كاملا مطالب درجشده را به صورت واضح و روشن مطرح كند.3- بتواند مخاطب خود را ترغيب و تشويق به موضوعات تراكت كند. 4- ارتباط صحيح و پيوستگي و هماهنگي بين تصاوير و متن برقرار باشد تا اولين نگاه مخاطب به تراكت، او را وادار به پيگيري و جهتپذيري انتخاب او در خبر تراكت كند. نكتهي مهم در طراحي تراكتهاي تبليغاتي اين است كه طراحي گيرا داشته باشد و مطالب به گونهاي خلاصه در آن چيده شده باشد كه چشم بيننده خسته نشود. در طراحي بايد سعي شود كه مطالب مهم، بزرگتر باشند و بهتر است اين مطالب به گونهاي باشد كه بيننده را جلب كند و بيننده مشتاق شود كه آن را بخواند. استفاده از رنگهاي چاپ تراكت همخانواده و تركيب رنگها در طراحي بسيار مهم است.كيفيت طراحي، نوع كاغذ، و نوع چاپ تراكت، نقش موثري در جذابيت و گيرايي تراكت در ديد مخاطبان شما دارد.غالبن در صفحهي روي تراكت عناويني مانند نام واحد و يا مركز مورد نظر و معرفي فعاليتهاي او ـ امتيازات (اولين توليدكننده، تنها موسسه، و يا استاندارد وايزوهاي رايج و غيره)، شرايط مرتبط با اعلام تراكت (به مناسبت روز افتتاح نمايشگاه و يك گالري و غيره)، زمان، نشاني، تلفن، فكس، ايميل، درج شود و در قسمت پشت صفحه، توضيحات در رابطه شرح تحول در آن ذكر ميشود.
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۹۶ ۲۲:۴۰ ۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است